22 Kasım 2007 Perşembe

Kalbli Kurabiyeler / Butterplätzchen





Bu kurabiyeleri kizim selin ile beraber yaptik anaokulu icin.

Bana yardim etdigi icin cok sevincliydi

hangi kurabiyeyi hangi arkadasina verecegini saydi durdu

bu gidisle cok hamarat bir kizim olacak belli cok büyük bir hevesle yapiyor kekleri ve kurabiyeleri



Malzemeler:


  • 250gr tereyagi

  • 175gr seker

  • 2 paket vanilin seker

  • 300gr un

  • 1 yemek kasigi süt

üzeri icin beyaz cikolata


Yapilisi:



  1. eritilmis tereyagina diger malzemeleri ekliyip yoguruyoruz

  2. hamuru merdane ile acip kurabiye kaliplarimiz ile sekillendiriyoruz (acarken baya bir unlamak lazim)

  3. 180 derecede 7-10 dakika pisiriyoruz

  4. soguduktan sonra cikolataya batirip kurumaya birakiyoruz

Afiyet olsun







sevimin sayfasi

5 yorum:

Selin dedi ki...

Sevimcim,
Kurabiyeler nefis olmuş. Selin ve senin ellerinize sağlık. Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

merhaba sevimcigim biraz geciktim ariza nedeni ile kusura bakma hurmali kekinde kurabiyede cok güzel olmus eline saglik cokta güzel bir görüntü olmus ,sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sevim'ciğim,
Alman pasta ve kurabiyelerini sayfanda görmek beni çok mutlu etti.Hepsi birbirinden nefisler canım,ellerine sağlık.

Sevgilerle

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Çok güzel olmuşlar.Çocuklar böyle şekilli kurabiyelere bayılıyor.Benim ufaklık da shrek filminde gördüğü insan şeklindeki kurabiyelerden istiyo:)İlk fırsatta kalıp almak lazım.

Adsız dedi ki...

Selinin ellerine saglik... görüntüsüde cok güzel....

Related Posts with Thumbnails